آموزش آنلاین مطالب آموزشی

ساخت وبلاگ

اگر شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که بیشتر کار های خود را با سیستم در شب انجام میدهید بهتر است از قابلیت Night Light استفاده کنید. تا چشمان شما در شب صدمه ای به آنها وارد نشود چرا که ذهن شما باعث عدم تمرکز در کارتان میشود و خوب این موضوع جای بحث دیگر دارد. با استفاده از این قابلیت که بر روی ویندوز ۱۰ وجود دارد کمتر چشمان شما خسته می شود و میتوانید با نور بهتر کار کنید. تغیر حالت این نور از رنگ آبی به رنگ زرد می شود یا بهتر است بگوییم از نور سرد به نور گرم. برای استفاده از این قابلیت اما باید چه مسیری را در ویندوز خود طی کنید تا بتوانید استفاده کنید.
نحوه فعال سازی حالت تغیر نور شب
در قدم اول شما باید کلمه Setting را در قسمت استارت ویندوز تایپ کنید تا ایکون سبز رنگ ستینگ به شما نمایش داده شود و بر روی قسمت تنظیمات کلیک کنید
 حالا برای شما صفحه تنظیمات ویندوز باز شده است وشما میتوانید از این صفحه وارد بخش System شوید.
در صفحه System قسمت سمت راست گزینه Display را انتخاب کنید که با شماره عدد یک نام گذاری کردیم بعد از آن شماره ۲ را روشن کنید تا حالت اتوماتیک نور شب برای شما فعال شود. روی شماره ۳ به نام Night Light Settings کلیک نمایید تا بخش جدیدی برای شما باز شود.
حالا قسمت Night Light Settings برای شما باز شده است و در این قسمت میتوانیدبا فشوردن موس روی تغیر حالت رنگ میتوانید میزان گرمی و سردی صفحه خود را بسنجید و به دلخواه تغیر دهید توجه داشته باشید که بهترین حالت این است که روی کیفیت رنگ نور شب همان حالت پیش فرض باشد و تغیری ندهید. در قسمت بعد شما با انتخاب گزینه Set Hours میتوانید زمان را تغیر دهید. و در قسمت انتهایی میتوانید ساعت شروع و پایان تنظیمات نور شب را مشخص کنید.
امید واریم که این قسمت آموزشی کمک شایان و مطلب مفیدی برای شما واقع شده باشد. در صورتی که هر گونه سوالی داشته باشید میتوانید در قسمت نظرات همین پست سوال خود را بپرسید و کارشناسان گیلارو در کمترین زمان پاسخ گوی سوالات شما هستند.
نویسنده : محمد حسین صادقی

منبع : گیلارو

آموزش آنلاین مطالب آموزشی...
ما را در سایت آموزش آنلاین مطالب آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد مهدی نیک سیرت inanlms بازدید : 71 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1396 ساعت: 22:52

شرکت مایکروسافت جهت بالا بردن امنیت در ویندوز های سرور خود بیشتر سرویس های خود را به صورت پیش فرض غیر فعال میکند تا امنیت بالاتری نسبت به سیستم عامل های دیگر خود داشته باشد. پس در صورتی که در ویندوزهای سرور به مشکلات از این قبیل خوردید نگران نباشید که این سروریس ها وجود ندارند بلکه غیر فعال هستند. یکی از پر چالش ترین سرویس های ویندوز سرور سرویس شبکه وای فای می باشد. امروز در این آموزش به شما یاد می دهیم تا چگونه وای فای ویندوز سرور خود را در تنظیمات قسمت سرویس فعال نمایید.
نحوه فعال سازی
برای شروع در ویندوز سرور ۲۰۱۶ میتوانید در قسمت Search کلمه Service را تایپ کنید تا مثل تصویر زیر برای شما به نمایش در بیاید.
 .
حالا بعد از باز شدن صفحه سرویس ها در قسمت سمت راست به دنبال سرویس با نام Wired AutoConfig جستجو کنید. و بعد از مشاهده بر روی سرویس مورد نظر کلیک نمایید.
حالا پس از باز شدن پنجره Wired AutoConfig در تب General در قسمت کشویی Startup type کلمه Automatic را انتخاب کنید و سپس روی دکمه استارت کلیک نمایید و در انتها بر روی دکمه ok کلیک نمایید.
حالا مشاهده میکنید که در قسمت Status سرویس وای فای ویندوز سرور شما در حال اجرا می باشد.
حالا سرویس شما فعال شده است و فقط باید شبکه خود را فعال سازی کنید برای فعال سازی شبکه بی سیم وای فای به مسیر Control PanelNetwork and InteetNetwork Connections مراجعه کنید. و در قسمت Properties  شبکه مورد نظر در قمست تب Authentication  تیک مربوط به Enable IEEE 802.1X authentication را فعال کنید و در قسمت Choose a network authentication method باید متد مورد نظری را که دارید انتخاب کنید و شبکه بی سیم وای فای شما به ویندوز سرور مورد نظر شما متصل است.
منبع : گیلارو
نویسنده : محمد حسین صادقی

آموزش آنلاین مطالب آموزشی...
ما را در سایت آموزش آنلاین مطالب آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد مهدی نیک سیرت inanlms بازدید : 65 تاريخ : شنبه 29 مهر 1396 ساعت: 17:59

در خیلی از موارد اشخاص دوست دارند تاریخچه جستجو های که در شبکه اجتماعی اینستاگرام  را دارند پاک کنند. و امروز درباره چگونگی پاک کردن اطلاعات کش و هیستوری اینستا گرام در خدمت شما هستیم
مرحله آول

در مرحله اول باید وارد اینستاگرام خود شوید. سپس در نوار پایین وارد بخش پروفایل خود شوید. در این بخش در قسمت بالایی و سمت راست آیکون ۳ نقطه یعنی تنظیمات را انتخاب و باز کنید. ما این آموزش را بر روی سیستم عامل ios انجام داده ایم اما برای اندروید هم مراحل به همین شکل می باشد.
مرحله دوم
.
حال صفحه باز شده را به سمت پایین اسکرول کنید و به انتهایی ترین قسمت بروید. در این بخش سه گزینه بصورت آبی رنگ مشاهده می کنید. گزینه Clear Search History را بزنید.
مرجله سوم

سپس اینستاگرام از شما سوال خواهد کرد که آیا مطمئن هستید که می خواهید این دستور را انجام دهید. حال گزینه Yes, I’m Sure را انتخاب کنید.
مرحله چهارم

اکنون تاریخچه جست و جو ها پاک شده است. اما توجه داشته باشید که پاکسازی سابقه جست و جو در اینستاگرام بصورت کامل نیست و هنوز اینستاگرام افرادی را که اخیرا یا اغلب با آن ها در ارتباط بودید را در این پنل نمایش می دهد.

با این حال سابقه جست و جوی اصلی خود را پاک کرده اید و به راحتی می توانید از اینستاگرام خود لذت ببرید و در زمان های لازم به سرعت این تاریخچه را پاک سازی کنید.

آموزش آنلاین مطالب آموزشی...
ما را در سایت آموزش آنلاین مطالب آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد مهدی نیک سیرت inanlms بازدید : 72 تاريخ : شنبه 29 مهر 1396 ساعت: 17:00

شاید برای شما تفاوت سرور های که بر بستر اینترنت در داخل کشور و خارج از کشور ارائه میشود قابل اهمیت باشد و برایتان سوالی پیش بیاید که کدام بهتر است. برای برسی تفاوت های سرور ها میتوان چند اصل را در نظر گرفت که میتوان معیار های این خدمات را سرعت، امنیت، پایداری، پهنای باند، قیمت خدمات و سرویس ها و محافظ از اطلاعات در نظر گرفت. در خیلی از موارد میتوان با توجه به نوع خدماتی که لازمه کار شما را می سازد و شخصی سازی معیار ها را تغیر داد و بسته به نوع نیاز شما مقایسه نمود. پس نتیجه گیری اخر با خود شما است.
سرعت اتصال تا سرور Ping Time
سرعت اتصال شما به سرور نسبت به محل نگهداری سرور می باشد. اگر شما در تهران باشید و سرور شما در شهر تهران باشد سرعت اتصال شما به سرور خیلی سریع تر از اتصال به سروری که در شهری دیگر و یا یک کشور دیگر واقع شده است سریع تر است. برای این سرعت یک مبنا و شاخصه معرفی وجود دارد که به نام پینگ تایم شناخته می شود. برای تست سرعت پینگ تایم Ping time می توانید از قسمت کامند CMD این تست را بگیرید. این آزمایش می تواند از نام وب سایتی که از سرور میزبانی می شود گرفته شود یا از آدرس پروتکل اینترنتی به نام اختصاصی IP Address با وارد کردن هر کدام از مدل ها میتوانید پینگ تایم را بگیرید.
جهت تست متن زیر را در قسمت CMD تایپ کند

Ping 4.2.2.4

تست سرعت سرور خارجی
تست سرعت سرور خارجی
تست سرعت سرور داخلی

پایدار بودن
سرور های ایرانی و خارجی در رابطه با پایدار بودن سرویس، قانونی وجود دارد به نام اختصاصی SLA یا تفاهم نامه سطح کیفی خدمات. تا در این قرارداد بین مشتری و شرکت ارائه دهنده خدمات سرور یا دیتا سنتر وجود دارد . اما در ایران این تفاهم نامه زیاد قانون مندی ندارد و شرکت های ارائه دهنده اینترنت در ایران مسئولیت پذیری نسبت به این موضوع ندارند و پایداری اتصال شبکه به سرور پایین تر از سرویس ارائه شده می باشد. اما در اروپا و امریکا به شدت شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت و دیتا سنتر مجازات می شوند اگر سرویس خوب ندهند. پس آنها قانون مند تر هستند نسبت به سرویس های که برای مشتریان ارائه میدهند و برای کاربران خود ارزش قائل می شوند و درصد پایداری سرویس بالا تر است.
پهنای باند
توضیحی کوتاه در رابطه با پهنای باند را میتوان ارسال و دریافت دیتا از سمت سرور به کاربرهای که به سرور متصل می شوند گفت. پس برای آنکه تعداد بیشتر کاربران به سرور شما متصل شوند نیاز به یک شبکه بزرگ پرتوان و پرسرعت که بتواند هجم زیاد اطلاعات را جا به جا کند نیاز است. اما باید به یک مورد توجه خاص نمود آن هم این است که در ایران برای استفاده از پهنای باند شما باید هزینه ایی پرداخت کنید اما شرکت های خارجی باتوجه به اینکه سرعت بالاتری نسبت به داخل دارند هزینه ایی دریافت نمیکنند و یا کمتر می شود. اما در اگر از پهنای باند بالای استفاده می کنید در داخل میتواند برای شما گران حساب شود.
امنیت
سرویس های که شرکت های داخلی ارائه میدهند در بیشتر دیتا سنتر ها برای شبکه خود سرویسی وجود ندارد که امنیت را برقرار سازد و مشتری باید برای سرور خود سیتسم امنیتی راه اندازی کند و کمتر شرکتی در ایران امنیت سرویس سرور راه اندازی میکند. تا سرور های مشتری مورد حمله بد افزارها و هکر ها قرار نگیرد. اما شرکت های خارجی با توجه به پهنای باند بالا و سیستم های امنیتی سخت افزاری و نرم افزاری به صورت رایگان به مشتریان خود این سرویس را ارائه می دهند. در بعضی از موارد دیده شده است. در دیتا سنتر های داخلی اگر به سرور شما حمله های مگرر شود دیتا سنتر از شما میخواهد که سرور خود را از آنجا بردارید و به جای دیگر منتقل دهید.

قیمت خدمات و سرویس ها
با توجه به نداشتن قوانین کپی رایت در داخل شما میتوانید از سرویس های نال یا کرک شده استفاده نمایید و هزینه های بابت نرم افزار های نصب شده رویسرور پرداخت نمیکنید. اما برای سرویس های که دیتا سنتر داخلی از شما بگیرد نسبت به دیتا سنتر های خارجی بالا تر باشد. به طور مثال شما اگر بخواهید پهنای باند اضافه روی سرویس خود داشته باشید با توجه بر مبنای ۱۰۰ گیگابایت یا یک ترابایت هر ماه هزینه ایی از شما دریافت شود ولی خارج از کشور بابت پهنای باند ارسال و دریافت دیتا بیشتر مبلغی پرداخت نمیکنید و به طور کل برای شما رایگان محاسبه می شود. یا اگر شما سرور اختصاصی که به نام کولوکیشن معرفی می شود داشته باشید باید برای استفاده از یک برق متصل با کابل اضافه به سرور هزینه ایی پرداخت کنید اما در خارج یا هزینه ایی گرفته نمیشود یا هزینه ایی کمتر گرفته می شود.
امنیت از اطلاعات سرور
در هر کجای دنیا قوانینی برای امنیت وجود دارد که شرکت های ارئه دهنده سرور از اطلاعات سرور و هارد شما محافظ می کنند و یا در صورتی که پلیس و سازمان های قضایی به شما مشکوک شوند دیتا سنتر ها باید اطلاعات هارد یا سرور شما را تحویل مقامات قضایی آن کشور دهند. و مقامات قضائی میتوانند هارد سرور شما یا خود سرور شما را ضبط کنند. اما با توجه به اینکه کشور ایران جزء کشور های تحریم شده می باشد. در صورتی که اطلاعات شما را چه پلیس آن کشور چه خود دیتا سنتر ضبط کنند. شما سخت میتوانید اطلاعات خود را پس بگیرید و این نکته قابل توجهی است که شما باید دقت داشته باشید که اگر اطلاعات شما مهم می باشد. کمتر از سرویس های خارجی استفاده کنید.
نویسنده : محمد حسین صادقی
.
تفاوت سرور های هاست داخلی و خارجی

آموزش آنلاین مطالب آموزشی...
ما را در سایت آموزش آنلاین مطالب آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد مهدی نیک سیرت inanlms بازدید : 79 تاريخ : شنبه 29 مهر 1396 ساعت: 16:55

اگر شما قصد خرید و فروش کالای خود را با استفاده از PayPal دارید،تنها یک حساب شخصی کافی می باشد و اگر شما قصد خرید و فروش کالا را با استفاده از PayPal به عنوان یک کسب و کار را در نظر دارید ، باید یک حساب کاربری برتر یا کسب و کار را راه اندازی کنید .
البته گفتنی است تا اواخر سال ۲۰۱۷ دیگر کشور ها میتوانند از این حساب ها استفاده کنند
یک حساب دانشجویی به دانش آموزان این امکان را می دهد که از والدین خود برای تأمین منابع مدرسه و دیگر اقلام ها، درخواست پول کنند. شما می توانید هر دو حساب شخصی و یک حساب برتر یا کسب و کار باهم داشته باشید. شما همچنین می توانید حساب خود را در هر زمانی که میخواهید تغییر یا ارتقا دهید.

نحوه ساخت یک حساب شخصی در پی پال

به PayPal.com بروید و روی دکمه “ثبت نام”یا (Sign Up( در بالا سمت راست کلیک کنید.
 PayPal به شما دو گزینه که شامل یک حساب شخصی و یک حساب کسب و کار است نمایش می دهد. گزینه حساب شخصی(Personal account) انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید.
 در صفحه بعد، نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و گذرواژه خود را تایپ کنید . روی گزینه Next کلیک کنید.
 در صفحه بعدی، آدرس پستی خود و شماره تلفن همراه خود را بنویسید، شما باید تیک گزینه موافقت با سیاست پی پال رادر پایین گزینه ها بزنید، و بر روی دکمه “موافقت و ایجاد حساب”( Agree and Create Account) کلیک کنید.
 حساب پی پال شما ایجاد شده است. گام بعدی شما پیوند دادن کارت اعتباری و / یا حساب بانکی شما با PayPal است. هر زمان که چیزی را با استفاده از پی پال خریداری می کنید از حساب بانکی یا کارت اعتباری شما مبلغی را کم خواهد کرد . درصفحه پیش رو، روی اولین دکمه کلیک کنید تا «شروع به کار» (Get started) کند .
 در صفحه بعد، اطلاعات مربوط به بدهی یا کارت اعتباری را که می خواهید با پی پال پیوند دهید باید وارد کند. سپس بر روی دکمه “لینک کارت”(Link card) کلیک کنید.
 شما هم اکنون می توانید از حساب PayPal خود برای خرید اقلام در eBay و دیگر بازاریابان آنلاین استفاده کنید. این گام به طور معمول ساده است. شما قادر خواهید بود با وجود حساب شخصی خود خرید و فروش را انجام دهید . با این حال، پی پال به شما یک ایمیل تأیید ارسال کرده است که باید آن را تأیید کنید. ایمیل را باز کنید و روی دکمه “تأیید ایمیل من” (Confirm My Email) کلیک کنید.
شما همچنین می توانید یک حساب بانکی را به PayPal پیوند دهید. صفحه حساب شما ظاهر می شود. روی «پیوند بانک یا کارت»(Link a bank or card) روی لینک پایین صفحه کلیک کنید.
 در صفحه ای که روش پرداخت نام دارد، روی دکمه «پیوند کارت یا بانک»( Link a card or bank) کلیک کنید.
 در صفحه پیوند روش پرداخت روی گزینه «پیوند حساب بانکی» (Link a bank accoun) کلیک کنید.
 در صفحه بعد “انتخاب بانک خود” (Select your ban) ، بر روی نام بانک خود کلیک کنید یا روی دکمه “من یک بانک دیگر دارم”( I have a different bank) را کلیک کنید اگر بانک شما در لیست نیست.
 اگر بانک شما در فهرست قرار داشته باشد، در صفحه بعدی از شما خواسته خواهد شد تا نام کاربری و رمز عبور بانکی آنلاین خود را وارد کنید. این اطلاعات را تایپ کنید و سپس بر روی دکمه “Link Bank Instantly” کلیک کنید و حساب بانکی شما بلافاصله به PayPal مرتبط می شود.
 اگر بانک شما در فهرست ذکر نشده باشد، صفحه بعدی از شما می خواهد شماره مسیریابی بانک و شماره حساب بانکی خود را وارد کنید. سپس شماره مسیریابی و حساب را تایپ کنید و بر روی دکمه “موافقت و لینک”( Agree and Link) کلیک کنید.

 منبع گیلارو

آموزش آنلاین مطالب آموزشی...
ما را در سایت آموزش آنلاین مطالب آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد مهدی نیک سیرت inanlms بازدید : 111 تاريخ : شنبه 29 مهر 1396 ساعت: 1:58

شاید شما از آن دسته از افرادی باشید که به تجارت الکترونیک و کسب کارهای آنلاین اینترنتی علاقمند باشید. البته باید بدانید هنوز هم ایده های برای خلق آنها وجود دازد که می توانید روی آن ها سرمایه گذاری کنید و زمان خود را به آنها اختصاص دهید چرا که هنوز هم ایده های وجود دارند که هنوز هم دست نخورده هستند و ما میخواهیم در مورد چگونه کار کردن در این بازار نوین برای شما مطالبی را به اشتراک بگذاریم تا بتوانید با توجه به شرایط و مواردی که وجود دارند بهترین روش ها را در نظر بگیرید و از آنها استفاده کنید.
اگر ایده‌ای به ذهنتان نمی‌رسد بسیار مهم است که بدانید چه فرصت‌هایی تا به حال خالی مانده‌اند. در جامعه‌ای که هر کسب‌وکاری به سمت خدمات آنلاین سوق ‌پیدا کرده‌، مسلما رقابت در هر زمینه‌ای بسیار سخت شده است؛ اما هم‌چنان فرصت‌های بسیاری کشف نشده‌اند. شاید با وجود شرکت‌هایی مانند آمازون که همه‌ی منافع تجارت آنلاین را درو می‌کند، بسیاری از افراد امید خود را از دست بدهند؛ اما فرصت رشد در هر زمینه‌ای بسیار گسترده است.
در گزارش اتحادیه‌ی خرده‌فروشی ملی آمریکا برآورد شده است که تجارت خرده‌فروشی سهمی در حدود ۳.۷ درصد تا ۴.۲ درصد از نرخ رشد سالیانه داشته باشد. این اتحادیه تخمین زده است که نرخ فروش‌های غیر فروشگاهی، ۳ تا ۴ برابر این مقدار باشد. فروش سنتی هنوز هم بازار قابل توجهی دارد؛ اما انتظار می‌رود نهایت رشدی در حدود ۲.۸ درصد داشته باشد. واضح است که بیشترین وزنه‌ی این نرخ رشد، بازار گوشی‌های هوشمند است.
این اطلاعات پتانسیل بالقوه‌ی تجارت آنلاین را نشان می‌دهد. اگر چه اینترنت آن‌طور که باید و شاید همه‌گیر نشده است؛ اما امکاناتی مانند تحویل فوری کالا‌ به وسیله‌ی پهپاد یا فناوری‌هایی مانند چاپ سه‌بعدی و واقعیت مجازی در نهایت باعث رکود بازار‌های سنتی و رشد و توسعه‌ی همه‌ی کسب‌و‌کار‌ها خواهد شد.
اما سؤال این است که چگونه با افزایش روز به روز هزینه‌ها بتوانیم در فضای مجازی گلیم خود را از آب بیرون بکشیم. در این مطلب راه‌اندازی استارتاپ را چه به عنوان شغل جانبی در نظر داشته باشید چه شغل اصلی، فرصت‌هایی به شما معرفی می‌کنیم که هنوز اشباع نشده‌اند.
چگونه کسب‌و‌کار آنلاین را شروع کنیم
با تعدد بیش از حد مجوزها و محدودیت‌های قانونی و غیر‌ قانونی، راه‌اندازی تجارت آنلاین کمی دست‌وپا‌گیر شده است. اما تدبیر شما در این موانع است که شما را کارآفرین می‌کند. قبل از شروع کار، با یک وکیل یا حساب‌دار مشورت کنید و وقتی که مجاب شدید، با قدرت تمام خود را وقف کار کنید.
یکی از مزیت‌های اینترنت این است که شما می‌توانید حتی با سرمایه‌ی اندک تجارت موفقی راه‌ بیندازید و از فضای آنلاین کسب درآمد کنید. هر چه با جزئیات و پیچیدگی‌های بازاریابی آنلاین آشنایی داشته یا در شبکه‌های اجتماعی مهارت داشته باشید، احتمال موفقیت شما بیشتر است؛ البته برای شروع لازم نیست در امور ذکرشده خبره باشید.
مانند هر شغلی در این دنیا شما همچنان به زمان یا سرمایه زیاد نیاز دارید. اگر هر ۲ را داشته باشید واضح است که بازی را برده‌اید. بسیاری از مردم محدودیت بیشتری در منابع مالی نسبت به زمان دارند. با در نظر گرفتن این که زمان محدودی در اختیار داریم، استفاده‌ی درست از زمان و مدیریت آن برای موفقیت بسیار حیاتی است.
۱- راه‌اندازی چت‌بات
به لطف حضور تمام‌‌وقت ما در اپلیکیشن‌های ارتباطی مانند فیسبوک و تلگرام، رشد چت‌بات‌ها به‌وضوح قابل مشاهده است. ما به چت کردن با خانواده و دوستان در شبکه‌های اجتماعی بسیار عادت کرده‌ایم. به همین دلیل است که چت‌بات‌های هوشمند مرزهای جدید‌ی برای تجارت تعریف کرده‌اند.
واضح است که با ادغام شدن چت‌بات‌ها در سرویس‌های پشتیبانی مشتریان، علاوه بر اتوماسیون کارهای تکراری دست‌و‌پا‌ گیر، رضایت مشتریان نیز افزایش خواهد یافت. مزایای آن‌ها در سایر جنبه‌های تجارت نیز بر همگان روشن شده است. همه‌ی طیف‌های تجاری به‌صورت گسترده‌ای به استفاده از انواع چت‌بات‌ها علاقه نشان داده‌اند. پلتفرم‌هایی مانند مینی‌چت و چتی‌ پیپل و بسیاری دیگر با رفع دردسر‌های راه‌اندازی چت‌بات انحصاری برای استارتاپ‌ها، رشد قابل ملاحظه‌ای به دست آور‌د‌ه‌اند.
تشبیه چت‌بات به معدن طلا چندان اغراق‌آمیز به نظر نمی‌رسد. بسیاری از مردم سعی می‌کنند از این سیستم در تجارت خودشان بهره‌ ببرند تا بسیاری از کارهای فزایند‌ه‌ی فروش و بازاریابی، به‌صورت خودکار انجام شود. اگر چه مانند تب طلای کالیفرنیا سود اصلی نصیب کسانی خواهد شد که بیل و کلنگ می‌فروشند؛ اما چرا چت‌بات اختصاصی تجارت خودتان را راه‌اندازی نمی‌کنید. به یقین این کار زحمت و تلاش فراوانی نیاز دارد اما ارزشش را دارد.
۲- فروش پک محصولات
فروش محصولات پک‌شده ایده‌ی جدیدی نیست و از سال‌ها قبل وجود داشته است. اما رشد روز‌افزون اینترنت باعث شده است که این ایده‌های قدیمی در فضای مجازی مجالی برای عرض اندام داشته باشند. پک محصولات، لوازم و ابزارهای مورد نیاز همگان است که با قیمتی کمتر از خرید تک‌تک آن‌ها در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. کلاپ دالر شیو یکی از شرکت‌هایی است که در این زمینه فعالیت دارد.
این شرکت در سال ۲۰۱۱ توسط میشاییل دوبین بنیان‌گذاری و بعد‌ها به قیمت میلیاردها دلار فروخته شد. ابتکار عمل آن استفاده از ویدیو‌های بازاریابی ویروسی بود. اگر از جنبه‌های بازاریابی به آن نگاه کنیم به هوشمندی کار دوبین پی خواهیم برد. مانند سایر فروشندگان، محصولات پکی این شرکت نیز آیتم‌های پایه‌ای برای سفارش داشت. وقتی شما سفارش خود را انجام می‌دادید، با تبلیغاتی به سمت خرید جنس های گران‌تر با تخفیف‌های ویژه هدایت می‌شدید؛ در واقع سود بیشتر، شما را وسوسه‌ به خرید بیشتر می‌کرد. شناخت دوبین از بازار و توانایی‌های وی برای خلق تجارت آنلاین با پتانسیل رشد بالا، او را تبدیل به نمادی در این زمینه تبدیل کرد.
برای رشد در این زمینه احتیاجی نیست به مافیا وصل باشید. احتمالا با وب‌سایت‌های داخلی و خارجی که اساسا برای کمک به اتصال خریداران و فروشندگان این محصولات ایجاد شده است، آشنایی دارید. می‌توانید از آن‌ها برای شروع کسب و کار خود استفاده کنید.
در این صنعت، شرکت‌هایی مانند گریز، بلوآپرون، فب‌فیت فان و لتوت رشد بسیار سریعی داشته‌اند. مؤسسه‌ی بسته‌بندی شور تخمین زده بود که در سال ۲۰۱۶ حدد ۲۱.۳ میلیون سایت فروش محصولات پکی وجود داشت. درحالی‌که در سال ۲۰۱۳ این رقم ۷۰۰ هزار بود که رشدی ۳۰۰۰ درصدی را نشان می‌دهد. یکی از مؤسسان این سایت‌ها در سن ۴۰ سالگی، درآمد ماهیانه‌ی ۷۸ هزار دلاری دارد!
۳- شبکه‌ی تبلیغاتی
در رقابت شدید بازاریابی امروزه اگر ندانید چگونه ترافیک کاربران را به نفع خودتان مدیریت و بهینه‌سازی کنید، لازم است این کار را به افراد واجد شرایط واگذار کنید. حقیقت این است که تبلیغات پولی پیچیدگی‌های خاصی دارد. درک مسائلی مانند هدف‌گیری مشتریان، تعریف بازار هدف، تب و رکود بازار برای همگان امکان‌پذیر نیست.
اگر شما با ترفند‌های تبلیغات آنلاین آشنایی کامل داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید شبکه‌ی تبلیغاتی خودتان را راه‌اندازی کنید. با در نظر گرفتن رشد تبلیغات آنلاین به‌واسطه‌ی قدم نهادن غول‌های تکنولوژی مانند فیسبوک و گوگل و اینستاگرام و آن‌هایی که بعدا خواهند آمد، ماهی‌گیری در این دریا‌ی گل‌آلود سود سرشاری نصیبتان خواهد کرد.
با نگاهی به آمار و گزارش‌های ایمارکت، گردش مالی تبلیغات آنلاین از ۸۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ تا ۱۲۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱، رشدی ۲ برابری خواهد داشت. در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار تبلیغات آنلاین از تبلیغات تلویزیونی پیشی گرفت و این فاصله در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۰ میلیارد دلار شد.
با این که اینترنت هنوز در دوران پیش از بلوغ خود به سر می‌برد، ولی واقعیت محض رشد بیش از پیش تبلیغات آنلاین است. هر چه در این صنعت زودتر سرمایه‌گذاری کنید بهتر خواهید توانست پایه‌های تجارت آنلاین خود را محکم کنید. در این زمینه بسیار مطالعه کنید و همه‌ی فوت‌و‌فن‌های بازاریابی در پلتفرم‌هایی مانند گوگل و فیسبوک را یاد بگیرید. آموزش‌هایی پیدا کنید و از امکانات رایگان در دسترس برای حرفه‌ای‌تر شدن در این زمینه استفاده کنید.
۴- سئو
بهینه‌سازی برای موتور‌های جستجو موضوعی است که در سال‌های اخیر بسیار به آن پرداخته شده است. درحالی‌که آگهی‌های تجاری با نرخ سرسام‌آوری رشد می‌کنند، توانایی برای دیده شدن لیست جستجو‌ها در موتورهای جستجو مانند گوگل، نه‌تنها مزیتی رقابتی بلکه بسیار سودآور است.
وقتی موضوع کلید‌واژه‌ها‌ی جستجو مطرح می‌شود، واقعیت این است که حدود ۴۰ درصد افراد به بالاترین نتیجه‌ی جستجو کلیک می‌کنند. نتایج نشان داده‌شده در صفحه‌ی اول، ۹۱ درصد بازدیدها را به خود اختصاص می‌دهند. ظاهر شدن در صفحه‌ی اول موتور‌های جستجو، مزیت مورد علاقه‌ی همه‌ی مشاوران بازاریابی است.
هرچه اینترنت رشد می‌کند و بزرگ‌تر می شود، سئو نه‌تنها رقابتی‌تر می‌شود بلکه فرصت‌های شغلی آن بسیار وسوسه‌کننده‌تر می‌شوند. اگر بدانید چه باید بکنید، به‌آسانی می‌توانید در این صنعت سرمایه‌گذاری کنید. البته قرار نیست فقط به مشتریان خدمات بدهید. تسلط در این زمینه برای کسب‌و‌کار خودتان نیز بسیار مفید خواهد بود.
۵- کرایه‌ی آنلاین محل اسکان
تجارت کرایه‌ی مکان بسیار پررونق است. با این‌که اشاره به آن ممکن است ذهنتان را سمت شرکت‌های میلیارد دلاری مانند ایر بی‌ان‌بی و هوم‌وی ببرد، اما کسب‌و‌کار‌های کوچکی مانند اینوایتد‌هوم یا لکسوری ریترت و سایر موارد توانسته‌اند در این بازار جای پایی برای خود باز کنند. در سیستم کرایه‌ی منزل بنگاه‌ها حدود ۱۰ تا ۴۰ درصد مبلغ را برحسب نرخ و شرایط کرایه به‌عنوان کارمزد می‌گیرند.
راه‌اندازی و توسعه‌ی سیستم اجاره‌ی مکان احتیاج به دانش‌های نرم‌افزاری کلیدی برای کمک به سازماندهی امور با افزایش رزرو‌ دارد. اما اگر به‌دقت نگاه کنید، خواهید دید این کار یکی از بهترین کسب‌وکار‌های آنلاینی است که می‌توانید راه‌اندازی کنید. البته به‌صورت سنتی نیز می‌توانید به این کار بپردازید، ولی هر چه از زیرساخت‌های مجازی بیشتر بهره ببرید، دست بالاتر خواهید داشت.
اگر به صنعت توریست علاقه‌مند هستید و در شهری گردش‌پذیر زندگی می‌کنید، فعالیت در این حرفه به‌سرعت شما را پولدار خواهد کرد. شرکت‌هایی مانند لاجیکس، لاجیفای و ۳۶۵ ویلاس راهکار‌هایی برای ساخت و مدیریت سیستم کرایه‌ مکان اختصاصی ارائه می‌دهند.
۶- سمینار آنلاین
اگر اید‌ه‌ی قابل عرضه‌ای دارید، بهتر است به راه‌اندازی سمینار آنلاین یا وبینار بیندیشید. وبینار یکی از بهترین راه‌ حل‌ها برای فروش محصولات است. حتی لازم نیست جنس خودتان را داشته باشید. جیسون فلادلین، بنیان‌گذار شرکت راپید کورو، از طریق وبینار فروش ۱۰۰ میلیون دلاری به دست آورده است که تأثیر این سیستم در بازاریابی و فروش را نشان می‌دهد.
وبینار‌ها مشتریان درگیرشده‌ای را برای شما پیدا می‌کنند که کاملا مشتاق هستند تا هر آن‌چه به آن‌ها پیشنهاد بدهید، خریداری کنند. بهترین روش برای راه‌اندازی تجارت وبینار این است که محصولی پیدا کنید که از آن شناخت داشته باشید و بتوانید از آن تعریف و تمجید کنید؛ سپس یک سمینار معرفی محصول عالی بسازید. این سیستم بازاریابی توسط فلادلین متولد شد و گسترش آن به بازار‌های جهانی به‌وسیله‌ی راسل برونسون بود. برونسون حتی نرم‌افزاری به نام فانل اسکریپت تولید کرده است که به‌صورت مختصر و مفید همه‌ی ابزار‌های ساخت وبینار موفق را دارد.
در هر مسیری که هستید؛ چه صاحب یک شرکت تجاری باشید چه فقط یک محصول را تبلیغ کنید، از بهترین پلتفرم‌های این حوزه مانند گوتوو، وبینار یا وبینارجم غافل نشوید.
۷- مشاوره‌ی بازرگانی
مشاوره‌ی بازرگانی یکی از سودآورترین مشاغلی است که می‌تواند به شما دسترسی به تجارتی بزرگ‌تر و شبکه‌ای از تاجرانی که دنبال توسعه‌ی تجارتشان هستند بدهد. اگر شما در تجارتی مهارت یا از بازاری درک عمیق دارید، مشاور‌ه‌ی تجاری سود زیادی به همراه دارد.
درحالی‌که عده‌ی زیادی پشت سر هم شکست می‌خورند، افرادی مانند فرانک کرن یا آنتونی رابینز به دنیای تجارت تسلط کاملی پیدا کرده‌اند. بهترین روش برای به دست گرفتن این صنعت، ارائه‌ی راهکارهای ارزش‌آفرین است که به دنبال آن شرکت‌ها برای جذب شما سرودست خواهند شکست. الیور تالامایان، یکی دیگر از رهبران موفق تجاری، این روش را به‌عنوان استراتژی اصلی برای جذب مشتریان و بازار بیشتر به کار برد. شما باید ابتدا وضعیت شرکت را تحلیل کنید و بدانید در کجای دنیای تجارت قرار دارد؛ سپس مقصد را درک کنید و برای هدفی که می‌خواهید به آن برسید، راهکاری مناسب ارائه دهید.
درک و اجرای موفق استراتژی درست، رمز موفقیت است. شما باید به خودتان و کاری که می خواهید انجام دهید ایمان داشته باشید، سپس باید بتوانید با واقعیت های جامعه تعامل پیدا کنید. اگر می‌خواهید مشاور بازرگانی معروفی شوید، ابتدا باید نتایج تحسین‌کننده‌ای به‌عنوان رزومه داشته باشید. خرسندی افراد از نتایج حاصله تبلیغ کار شما خواهد بود و به‌مرور می توانید قیمت مشاوره‌ی خودتان را بالا ببرید. برانسون قبل از راه‌اندازی بنگاه مشاوره‌ی خود، ابتدا به رشد شرکت‌ درو کانول کمک کرد و این شرکت را از یک خرده‌پا به شرکت میلیون دلاری تبدیل کرد. بعد از این موفقیت، او قادر بود مشتریان بزرگ‌تری به دست آورد.

منبع گیلارو

آموزش آنلاین مطالب آموزشی...
ما را در سایت آموزش آنلاین مطالب آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد مهدی نیک سیرت inanlms بازدید : 46 تاريخ : شنبه 29 مهر 1396 ساعت: 1:52